Després de l’èxit de la primera edició, enguany tornem a organitzar Floreix Torregrossa amb noves activitats per fomentar la connexió amb la natura i l’embelliment del nostre municipi.
El mes d’abril començarà amb la presentació oficial el dia 1, on la Floristeria Flor de Te ens oferirà una xerrada sobre flors de temporada. El dia 4, els més petits de l’Escola la Bassa participaran en un taller de replantació de plantes aromà tiques al Laberint.
El 26 d’abril serà una jornada molt especial amb la trobada dels Urban Sketchers (USK) de Lleida, un mercadet d’intercanvi i esqueixos de plantes i un recorregut pels espais emblemà tics interiors del municipi amb el guia Ramon Manuel Ribelles.
Finalment, el 4 de maig, celebrarem la cloenda amb una Exposició de Primavera per posar el punt final a un mes ple de vida i colors.
Us animem a participar i a compartir aquesta experiència amb nosaltres! Aconseguim que Torregrossa continuï florint! 🌼
La Junta de Fem Llavor
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada